søndag, desember 30

Noe nytt

Hei, hei.

Da er det en liten stund siden jeg har vært her igjen. Etter sist bloggpost har tiden rast forbi. Jeg har nå tre jobber, og den fine førjulstiden som jeg hadde tenkt å nyte, ble fylt med stress og tanker om jeg faktisk rekker å bli ferdig til jul.

Ferdig? Ja det ble jeg. Sydde skjørt og bukser i gaver til tantebarna, og heklet og strikket skjerf til foreldre, så har nok rukket å være produktiv likevel.

En stund nå har jeg tenkt at bloggen har vært litt rotete og det er derfor jeg nå har opprettet en egen hjemmeside på weebly. Fra og med nå kommer alle innleggene og all aktiviteten min til å foregå på denne nettsiden:

Creative Madraca

Og jeg ønsker alle hjertlig velkommen til å følge meg. Lover å bli litt mer aktiv i 2013.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
;